por Aleixb el Vie Jun 06, 2008 5:30 pm
El moviment d'altes i baixes, renovacions i canvis en el mercat de lliga EBA en totes les plantilles ha començat. Alguns canvis revolucionats altres inesperats i alguns benvinguts. En aquest grup destaca el que tenim més aprop el nostre Argenta CB Granollers. La Directiva del club de Granollers va presentar oficialment el passat dimecres la primera alta del sènior de lliga EBA, es tracte del fitxatge Albert Griso (ex Valentine Montcada, ex Sabadell) que juga de pivot en la posició de 4 o 5 i que medeix 2,02. Té 22 anys prové de l'històric club del Montcada i es natural de Sabadell malgrat que ell ben convençut i amb ressò es considera de tota la vida de Sta. Perpetua de la Mogoda. Aquesta alta contraresta la baixa definitiva del Jorge Sotomayor (2,07) que ha estat cinc temporades seguides al Granollers, molt bon record del Sotomayor que ha acabat un cecle aquí i que ha portat el seu grà de sorra. Amb aquest fitxatge es pretèn segons el tècnic local Quique Spà rejovenir l'equip, guanya amb velocitat i rapides i millorar més en defensa. Aquestes qualitats i característiques les poseix Griso que en declaracions a R7V ES MOSTRAVA: "molt content per ser aquí i haver fitxat per un històric club, em considero un jugador polivalent, intens en defensa i m'agrada molt còrrer, aspiro al màxim amb el Granollers i espero estigui adalt" Sobre la resta de la plantilla destaca la casualitat de: " vaig coincidir amb el Dario Garcia al Montcada i ser que es un gran jugador, la resta de la plantilla sempre els he reconegut i tingut com a rivals".
En el capítol de renovacions ja segures els dos bases, Oliver Gómez i Romà Cutrina, els pivots Oriol Bayó, Rafa Gonzalez i Lucho Fernandez i també Dario Garcia, l'aler i jove Dani Benitez ja té fitxa per estar definitivament al sènior A (primer equip).